Filtry DPF FAP ADBLUE

chiptuning_art2

 

CZYM SĄ FILTRY DPF FAP ADBLUE ?

 

Jeżeli Twój samochód wszedł w tryb awaryjny, stracił moc, wzrosło spalanie i zapaliła się kontrolka silnika lub filtra cząstek stałych. Podczas diagnostyki stwierdzono, że filtr cząstek stałych jest zapchany. Proszę skontaktować sie z naszą firmą a problem ten zostanie rozwiązany.

Filtry cząstek stałych przysparzają wiele problemów właścicielom pojazdów w nie wyposażonych, tym bardziej w naszych warunkach co spowodowane jest niską jakością tankowanego paliwa oraz dużą ilość kilometrów które pokonujemy na naszych drogach przy niskich obrotach silnika.

W związku z coraz większą ilością samochodów wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF/FAP), firma nasza rozszerzyła zakres swoich usług o:

Usuwanie DPF/FAP

Usługa ta polega na przeprogramowaniu sterownika, bez ingerencji fizycznej w sterownik, poprzez złącze OBD. Nie zakładamy żadnych emulatorów, (które są awaryjne – istnieje ryzyko zwarcia/przeciążenia ). Oryginalny program zgrany z samochodu jest tak modyfikowany aby filtr cząstek stałych był nie obsługiwany. Po wgraniu programu filtr cząstek stałych jest wyłączony, a co za tym idzie może zostać zdemontowany lub udrożniony mechanicznie. Wynikiem wykonaniu w naszej firmie tej usługi jest usunięcie wszelkich błędów oraz awaryjnych trybów pracy wynikających z wadliwego działania DPF/FAP.

Usługę tą wykonujemy w większości marek samochodów:

Wszystkie typy  sterowania DENSO w grupie pojazdów MAZDA.

  • BMW/Mini (EDC16/EDC17),
  • Fiat/Alfa Romeo/Lancia (EDC16/EDC17/Marelli MJD),
  • Ford/Jaguar (EDC16/ME9/Siemens SID),
  • Honda (EDC16),
  • Kia/Hyundai/Suzuki (EDC16),
  • Mercedes (EDC16/EDC17),
  • Opel/Chevrolet/Saab (EDC16/EDC17/Siemens SID),
  • Peugeot/Citroen (EDC16/Siemens SID),
  • Renault/Nissan (EDC16),
  • VAG (EDC16/EDC17/MED9/ME7/Siemens PPD),
  • Volvo EDC16/Siemens SID).

Usuwanie ADBLUE w pojazdach ciężarowych!

Na wszystkie usługi dajemy gwarancję działania wszystkich systemów prawidłowo!!!

DUŻO GARAŻOWYCH WARSZTATÓW PRÓBUJE MANIPULOWAĆ W OPROGRAMOWANIACH STEROWANIA SILNIKA I WTEDY NAPRAWA STAJE SIĘ DUŻO TRUDNIEJSZA. RÓWNIEŻ GRONO PSEUDO FACHOWCÓW USUWA DPF WRAZ TABELĄ MONITOROWANIA USTEREK PRACY SILNIKA, WTEDY PRZY NIEPRAWIDŁOWEJ PRACY SILNIKA NIE JEST NIKT W STANIE WYKONAĆ PRAWIDŁOWO DIAGNOZY. NIE DAJ SIĘ NAMÓWIĆ NA TANIE ROZWIĄZANIA, BO PÓŹNIEJSZA NAPRAWA MOŻE STAĆ SIĘ TRUDNIEJSZA I KOSZTOWNA!